بخش های موثر در سئو حین طراحی سایت

بعد از آشنایی با مفهوم سئو در طراحی سایت ، سوالی که برای افراد مختلف در این زمینه به وجود می آید این است که کدام بخش های سایت تاثیر مستقیم بر سئو دارند. بنابراین ، آشنایی بابخش های موثر در سئو حین طراحی سایت ، مهم است. این بخش ها را به صورت یک لیست در ادامه می خوانید.

چه بخش هایی در طراحی سایت روی سئو تاثیر می گذارد؟
به طور کلی باید گفت که همه ی سایت شما ، در شکل گیری یک رتبه در موتور های جست وجو موثر اند. اما مسلما یک سری از بخش ها مهم تر از سایرین هستند. به این بخش ها در طراحی سایت باید توجه ویژه ای شود.
دسترسی به برگه های مهمبخش های موثر در سئو حین طراحی سایت

 

ادامه مطلب ...

مفهوم سئو در طراحی سایت

همان طور که می دانید ، فاکتورهای متعددی درموفقیت یک سایت در موتورهای جست وجو ، به عبارت دیگر در سئو سایت ، موثر هستند. این فاکتورها ، تنها به بعد از طراحی وب سایت و نحوه فعالیت سایت توسط مدیر سایت محدود نمیشود ، بلکه طبق استراتژی هایی که برای موتورهای جست وجو از جمله گوگل وجود دارد ، لازم است که طراحی سایت نیز بهینه باشد. در این مقاله به صورت مقدماتی ، با مفهوم سئو در طراحی سایت آشنا می شوید.


مفهوم سئو در طراحی سایت

  ادامه مطلب ...

شاخصه های احساس در یک طراحی سایت موفق

در بخش اول از معرفی تاثیر احساس در طراحی سایت ، طراحی های لذت بخش و طراحی های تمیز و بدون بی نظمی را ، معرفی کردیم. در ادامه سایر مشخصه های احساس در طراحی سایتموفق را بررسی می کنیم.

رابطه ی احساس و طراحی سایت موفق

به طور کلی المان هایی که در سنجش احساس در طراحی سایت موفق در نظر میگیریم عبارتند از:
شادابی
لذت
غافلگیری
جلب توجه
محتوای اختصاصیپ
شاخصه های احساس در یک طراحی سایت موفق
 
ادامه مطلب ...

تاثیر احساس در طراحی سایت

با مطالعه ی تاثیر رنگ ها در طراحی سایت که قبلا خواندید ، متوجه می شوید که یک وب سایت ، علاوه بر این که المان های مشخصی دارد ، یک بخش خاص دارد که قطعا باید با احساس کاربران تعامل داشته باشد. برای این که بتوانید طراحی سایت موفقی داشته باشید ، باید به تاثیر احساس در طراحی سایت که در ادامه به آن اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

تاثیر احساس در طراحی سایت

  ادامه مطلب ...

راهنمای طراحی فوتر های جذاب تر – بخش دوم

در بخش اول ، نکاتی را برای داشتن فوتر جذاب تر معرفی کردیم. حال در این بخش ساختار کلی و متداول فوتر و بخش های اجباری آن را توضیح می دهیم که در طراحی سایت باید لحاظ شود.

ایده های برتر برای طراحی فوتر های جذاب

رنگی که باید استفاده شود و لینک های اساسی که باید قطعا در فوتر به کار گرفته شود در ادامه می خوانید. قبل از هر چیز دقت داشته باشید که به این ناحیه از سایت نباید نظیر یک بخش برای ارتقا رتبه سایت نگاه کرد زیرا گوگل فوتر را برای آنالیز خیلی کم بررسی می کند و این بخش از سایت معمولا در بهبود رتبه سایت تاثیری ندارد. پس تنها به منزله ی بخشی برای جذب مخاطب و تسهیل دسترسی کاربر است.

راهنمای طراحی فوتر های جذاب تر – بخش دوم

  ادامه مطلب ...