آموزش طراحی سایت پورتفولیو (بخش دوم)

طراحی سایت پیش از این که یک حرفه یا مهارت محسوب شود، یک هنر است. طراحی سایت پورتفولیو روشی برای به اشتراک گذاری هنر و مهارت صاحب نمونه کار یا سایر افراد است. اگر کمی دقت کنید مشاهده خواهید کرد که نمونه کار یا پورتفولیو های زیادی در اطراف ما و در شبکه های اجتماعی مختلفی وجود دارد که زمینه مناسبی را برای به اشتراک گذاری پورتفولیو فراهم کرده اند.
طراحی سایت پورتفولیو به وسیله انواع سیستم های مدیریت محتوا امکان پذیر است؛ همان طور که طراحی سایت با وردپرس به سادگی قابل انجام است.

آموزش طراحی سایت پورتفولیو (بخش دوم)

چگونگی طراحی سایت پورتفولیو  

هماهنگ طراحی کنید
طراحی وبسایت نیازمند هماهنگی میان تمام عناصر است. در طراحی سایت کاربر محور به اهمیت این هماهنگی نیز اشاره کردیم. هر یک از صفحات در طراحی سایت نمونه کار باید یک لایه بندی ثابت، عکس هایی با عرض یکسان، استایل استوار برای نوشتن و رنگ های همانگ باشد.  استفاده از ابزارهای انتخاب رنگ هماهنگ در طراحی وبسایت در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
جلوه ها و جزییات نمونه کارها را جدی بگیرید
هدف ما از ایجاد نمونه کار در طراحی وب سایت آگاهی دادن به کاربران پیرامون مهارت و حرفه ای می باشد که بدان مشغول هستیم. از این جهت است که اهمیت جزییات در طراحی سایت پورتفولیو بیش از پیش مطرح میشود. در کنار هر نمونه کار باید توضیحات زیر را درج کنید :
• زمینه و شرح پروژه : زمینه یک پروژه را در طراحی سایت می توانید با زمان ، تاریخ شروع و نام پروژه پوشش دهید. زمان شروع کار، مدت زمان فعالیت ، بودجه کار و هدف کلی از انجام این پروژه را باید در این قسمت از طراحی سایت قرار دهید.
• اهداف پروژه : هر پروژه یک هدف مشخص دارد. در طراحی سایت هدف از یک پروژه می تواند افزایش مخاطب یک سایت، افزایش سرعت بارگذاری سایت، ویرایش و برطرف کردن خطاهای یک سایت و… باشد.


منبع: آموزش طراحی سایت پورتفولیو (بخش دوم)



طراحی سایت   طراحی وب سایت   طراحی وبسایت   طراحی وب  طراحی سایت نوتریکا


آموزش طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت   طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی  طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت اختصاصی  طراحی وب سایت ریسپانسیو  طراحی وب سایت داینامیک  طراحی وب سایت استاتیک

طراحی وب سایت پزشکی  طراحی وب سایت رستوران  طراحی وب سایت آموزشگاه طراحی وب سایت املاک  طراحی وب سایت تفریحی

طراحی وب سایت دانلود طراحی وب سایت خبری  سئو  طراحی اپلیکیشن اندروید  طراحی پورتال  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.