عوامل موثر در طراحی لندینگ پیج بهینه

با این که استفاده از لندینگ پیج ، یکی از عوامل موفقیت سایت های برتر بر شمرده میشود ، اما چون طراحی سایت های زیادی با استفاده از این صفحه انجام میشود ، رقابت میان سایت ها بیش از پیش شده است و بنابراین طراحییک صفحه لندینگ موفق ، تاثیر به سزایی در پیشرفت سایت ها دارد. عامل زیادی سبب ایجاد یک صفحه لندینگ موفق و مناسب میشوند و کاربران را به سمت ورود به سایت شما و فرود آمدن در آن ترغیب می کنند. برخی از این عوامل موثر در ساخت لندینگ پیج بهینه در ادامه معرفی خواهیم کرد.

عوامل موثر در طراحی لندینگ پیج بهینه

  ادامه مطلب ...

انواع landing page در طراحی سایت

اگر صاحب سایتی موفق هستید ، ایجاد صفحه فرود یا لندینگ پیج برای سایت ، ضروری است. بعد از طراحی اصلی سایت و بخش های مهم و حیاتی آن ،لندینگ جهت بازاریابی آنلاین سایت و موفقیت های آینده هر سایت ، لازم است. شاید ایجاد این صفحه در طراحی سایت ها به صورت خودکار انجام نشود ، بنابراین بهتر است که از طراح سایت خود بخواهید که یکی از دو نوع لندینگ پیج هایی را که در ادامه معرفی می کنیم را برای سایت خود ایجاد کنید.

انواع landing page در طراحی سایت

  ادامه مطلب ...

مفهوم Landing Page در طراحی سایت

یکی از مهم ترین صفحات در طراحی سایت ها ، صفحه فرود یا لندینگ پیج می باشد. در طراحی سایت علاوه بر این که روی یک سایت تمرکز می کنیم ، روی تبلیغات آن جهت بازاریابی محتوا ، باید حساسیت داشته باشیم.
از مواردی که توسط طراحان سایت انجام میشود ، طراحی Landing Page به گونه ای است که کاربر بیشتری به سایت ها جذب شود. بنابراین خلاقیت در طراحی این صفحات ، حرف اول را میزند. در ادامه با مفهوم Landing Page درطراحی وب سایت آشنا می شوید.

مفهوم Landing Page در طراحی سایت

Landing Page چیست؟ 

ادامه مطلب ...

چیزهایی که مردم از دیدن آن ها در طراحی سایت متنفرند – بخش دوم

یکی از مهم ترین اصول در طراحی سایت ، کسب رضایت مشتریان است. اما گاهی اوقات به کارگیری برخی از عناصر ، سبب آزار مشتریان می شود و به این ترتیب ، کیفیت طراحی سایت ، پایین می آید. این که کاربران از امکانات یک سایت ، که در طول طراحی سایت در آن گنجانده میشود ، راضی نباشند ، مهم ترین مسئله در طراحی سایت است. در ادامه با چیزهایی که سبب آزار مشتریان در طراحی سایت میشود ، آشنا می شوید.

چیزهایی که مردم از دیدن آن ها در طراحی سایت متنفرند – بخش دوم

  ادامه مطلب ...

چیزهایی که مردم از دیدن آن ها در طراحی سایت متنفرند

هر سایتی ، مسلما بخش های مختلفی دارد که برخی بیشتر از سایرین ، برای کاربران محبوب میشود. شما نیز در طراحی سایت ، برای اولین بار ، اشتباهاتی را مرتکب می شوید که در مجموع ، شما را به طراحی حرفه ای و پرتجربه تبدیل می کند ؛ اما برای این که این اشتباهات کمتر در طراحی سایت شما رخ دهد و بتوانید یک گام از بقیه جلوتر باشید ، بد نیست که از تجربه سایر افرادی که در این زمینه فعالیت کرده اند استفاده کنید. در این مطلب به معرفی مهم ترین مواردی که کاربران با دیدن آن ها در یک سایت ، به ضعف طراحی سایت پی میبرند را میپردازیم.

چیزهایی که مردم از دیدن آن ها در طراحی سایت متنفرند 

  ادامه مطلب ...