مفهوم سئو در طراحی سایت

همان طور که می دانید ، فاکتورهای متعددی درموفقیت یک سایت در موتورهای جست وجو ، به عبارت دیگر در سئو سایت ، موثر هستند. این فاکتورها ، تنها به بعد از طراحی وب سایت و نحوه فعالیت سایت توسط مدیر سایت محدود نمیشود ، بلکه طبق استراتژی هایی که برای موتورهای جست وجو از جمله گوگل وجود دارد ، لازم است که طراحی سایت نیز بهینه باشد. در این مقاله به صورت مقدماتی ، با مفهوم سئو در طراحی سایت آشنا می شوید.


مفهوم سئو در طراحی سایت

  

رعایت سئو در طراحی سایت

مهم ترین سوالی که وجود دارد ، این است که اصلا طراحی سایت ، وقتی هنوز مطالبی در سایت وجود ندارد ، چگونه ممکن است در آینده به رتبه سایت و رنک آن کمک کند. پاسخ را در ادامه می خوانید:
سئو در طراحی سایت
به طور کلی آن چه که در یک سایت پیش از راه اندازی آن مهم است ، انتخاب دامین و هاستینگ مناسب ، انتخاب قالب و سیستم مدیریت محتوا مناسب ، سازمان بندی و تنظیم صفحات سایت به طور صحیح و نهایتا مطلب گذاری در سایت است.
کد گذاری بخش های مختلف قالب سایت ، نمایش مناسب سایت ، طراحی منحصربه فرد سایت و از همه مهم تر ، نمایش ریسپانسیو که قبلا به آن نیز اشاره کرده بودیم ، از اهمیت بالایی برخوردار است.
در یک سایت ، بخش های دیگری را که به دست طراح سایت می سپارید ، مثلا تنظیم ساختار URL ، نقشه ی سایت و… نیز اهمیت زیادی در سئو سایت دارند.
البته همیشه در طراحی سایت این موارد انجام نمیشود. گاهی افراد تنها طراحی قالب سایت خود را به افراد متخصص واگذار می کنند و نهایتا این بخش ها را خودشان ویرایش می کنند.
بخش دیگری که در سئو حین طراحی سایت اهمیت دارد ، کیفیت جست وجو است. مسلما هر سایت بخش هایی نظیر جست وجو داخلی و همچنین خارجی دارد که همه ی این ها در طراحی سایتباید مد نظر قرار بگیرند. در بخش های بعدی این موارد را به صورت جزیی بررسی می کنیم.


منبع: مفهوم سئو در طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.