طراحی سایت شرکتی

یکی از پرطرفدارترین انواع طراحی سایت در میان کاربران سایت های تجاری یا شرکتی هستند که با هدف رونق کسب وکار در فضای مجازی تولید و توسعه می یابند. قبل از سفارش طراحی سایت شرکتی لازم است اطلاعات مختصری درارتباط با تعریف این نوع طراحی سایت، هدف از طراحی وب سایت شرکتی، امکانات و هزینه های آن آشنا شوید.
امروزه وب سایت اولین و بیشترین تاثیر را روی ذهن کاربر برای سرمایه گذاری، استفاده از خدمات و سفارش محصولات را میزند. وب سایت های شرکتی بهترین ابزار برای معرفی یک ارگان، سازمان؛ موسسه و شرکت های بزرگ و کوچک دولتی یا خصوصی می باشد. اگر قبلا استفاده از وب سایت برای یک ارگان تنها جنبه ظاهری و حفظ شان کار را داشت، امروزه طراحی سایت از اهمیت بالاتری برخوردار است و شاید درصد بالایی از مشتریان با جست وجو در اینترنت خدمات شما را ردیابی می کنند. طراحی وب سایت برای یک شرکت به منزله تولید کاتالوگ یا معرفی نامه آنلاین می باشد.به زبان ساده تر وب سایت شرکتی طراحی سایتی کاملا برنامه ریزی شده است که می تواند معرف محصولات، خدمت ، کارکنان و هویت یک شرکت باشد. انواع طراحی سایت های شرکتی و امکانات آن ها و البته تاثیر و میزان موفقیتی که برای یک سازمان به همراه خواهند داشت کاملا نسبی می باشد و هزینه های که شما برای طراحی سایت شرکتی صرف می کنید تعیین کننده است


 

ادامه مطلب ...

آموزش طراحی سایت پورتفولیو

بعد از آشنایی با مفهوم طراحی سایت پورتفولیو در می یابید که شیوه طراحی وب سایت پورتفولیو می تواند کاملا اختصاصی باشد و برای کسانی که یک سرویس یا خدمت را به صورت دورکاری انجام میدهند و یا از طریق طراحی یکوبسایت سعی دارند فروش اینترنتی خود را افزایش دهند اهمیت زیادی دارد.
طراحی سایت پورتفولیو تنها طراحی یک سایت نیست! بلکه ایجاد یک برند برای یک فروش بهتر است. پورتفولیو به شکل های مختلفی وجود دارد. معمولا پورتفولیو به صورت فیزیکی و در قالب آلبوم نیز به مشتریان ارائه میشود. درطراحی سایت پورتفولیو مسیر معرفی نمونه کارها ساده تر است و می توانید جزییات بیشتری را به مشتریان خود نمایش دهید. آموزش طراحی وب سایت پورتفولیو به شما در ساخت نمونه کار بهتر کمک می کند.

آموزش طراحی سایت پورتفولیو

روش طراحی سایت پورتفولیو 

ادامه مطلب ...

ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت (بخش سوم)

تکنیک های زیادی برای انتخاب رنگ با استفاده از دایره مرجعی که تئوری رنگ ها در طراحی سایت بدان اشاره شد وجود دارد. به عنوان مثال انتخاب یک دایره که رنگ های پایه را در برگیرد یا یک مستطیل دخل این دایره به انتخاب رنگ های هماهنگ در طراحی سایت کمک می کند.
در روان شناسی رنگ در طراحی وب سایت مدرن از چرخه رنگ ایزاک نیوتون برای انتخاب بهترین رنگ ها در طراحی سایت و بر اساس قوانین فیزیکی استفاده میشود. اما در کنار این چرخه ابزارهای آنلاین دیگری نیز برای هماهنگ سازی رنگ در طراحی وب سایت وجود دارد که با سایر آن ها در این بخش آشنا می شوید.

ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت (بخش سوم)

معرفی ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت 

ادامه مطلب ...

ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت (بخش دوم)

این که یک سایت و محتوای آن برای خواننده جذاب تر باشد یا برعکس سبب کسل شدن کاربر شود، تا حدود زیادی به روان شناسی رنگ ها در طراحی سایت باز میگردد. هماهنگی یا هارمونی در انتخاب رنگ ها حین طراحی سایت به منزله درک و لمس احساسات مخاطبان است که از قبل پیش بینی کرده اید.
راهنمای به کارگیری رنگ ها نحوه صحیح انتخاب رنگ ها در طراحی وب سایت را به شما نشان می دهد؛ اما گاهی جزئیات رنگ ها آن قدر پیچیده میشود که تصمیم گیری برای انتخاب سایه ها و رنگ ها زمینه و پایه مشکل می شود. اگر به دنبال راه حلی برای تصمیم گیری سریع تر در انتخاب رنگ هستید، ابزارهای هماهنگ سازی رنگ ها در طراحی سایت به شما کمک می کنند.


ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت (بخش دوم)

معرفی ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت 

ادامه مطلب ...

ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت

ابزارهای برتر برای طراحی سایت شامل سرویس های رایگانی هستند که انتخاب قالب، اندازه بندی و ایجاد لی اوت در طراحی سایت را ساده تر می کنند. انتخاب رنگ ها در طراحی سایت آن قدر اهمیت دارد که مشابه سایر بخش ها به ابزارهایی برای تطبیق رنگ ها با یکدیگر نیازمند باشیم. ابزارهایی که فرصتی برای آزمون و خطای طراح فراهم می کنند و طراحی وب سایت را حرفه ای تر جلوه می دهند.
سرویس های آنلاین زیادی وجود دارند که یکی از عوامل وحدت بخش در طراحی سایت یعنی هماهنگی رنگ ها را می سنجند و در صورت نیاز پیشنهاداتی برای بهبود آن به کاربر میدهند. با برخی از ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی سایت در ادامه آشنا خواهید شد.

ابزارهای هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت

هماهنگ سازی رنگ در طراحی سایت 

ادامه مطلب ...