تحویل پروژه طراحی سایت انستیتو طراحی و چاپ مهرگان

گروه تبلیغاتی مهرگان، در سال 1385 تأسیس شد و رسماً فعالیت خود را با اخذ مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مطالعات ، تحقیقات ، مشاوره ، طراحی و اجرای امور فرهنگی و تبلیغاتی در استان البرز آغاز نمود. گروه تبلیغاتی مهرگان، در گام اول در زمینه بولتن های شهری که در شش منطقه توزیع می گردید ، آغاز به کار نمود. از سال 1389 با توجه به نیاز بازار، وارد حوزه نشریات تخصصی گردید که در ابتدا نشریه تخصصی ساختمان استان البرز که در زمینه صنعت و ساختمان ( معماری و معماری داخلی ، ساخت و ساز، ادوات، سیستم های الکترونیکی و نما) می باشد، را به چاپ رساند و در سال 1392 در زمینه نشریه دیگری، به نامنشریه پیوند، در زمینه مباحث تخصصی در رابطه با مراکزی که برای ازدواج فعالیت می کنند، آغاز به کار نمود.

در حال حاضر، مشاوره، اطلاع رسانی و تبلیغات از سویی و تولید بولتن های تخصصی از سوی دیگر، به عنوان مهمترین فعالیت های حرفه ای این گروه در دست اجرا قرار گرفته است. امید آن داریم تا با توکل بر خدا ، تکیه بر تجربیات ، تلاش روزافزون و بهره برداری از دانش و فن آوری روز در این عرصه موفق و آثار ماندگاری از خود بر جای بگذاریم.تحویل پروژه طراحی سایت انستیتو طراحی و چاپ مهرگان

  ادامه مطلب ...

تحویل پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی ویلا چوب ایساتیس

دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان یادگار عظیم صنعت امروز ماست و امروز با لطف منان با همت و تلاش طراحان برگزیده خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم، پس در این راه مارا یاری دهید تا با شما هر روز پله های موفقیت را طی کنیم و آرزوی فردایی بهتر برای شماست . از دیدگان مشتری ، تجربه ، بهره برداری از تکنولوژی و طرح نوع در جهان و دقت در فراهم نمودن مواد با کیفیت با پشتبانه لطف ایزدی و به کار گیری تلاشی بی وقفه مشتری مداری را سر لوحه راه مان ساخته ایم تا بتوانیم تا به امروز به پرتو های والای موفقیت نائل گردیم . تحویل پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی ویلا چوب ایساتیس  ادامه مطلب ...

تحویل پروژه طراحی سایت دکتر سبزه پرور

دکتر مجید سبزه پرور فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت تهران در رشته مهندسی صنایع گرایش مهندسی صنایع با معدل 17/84 و نمره تز 19/21 در سال 1386 می باشد.

با طراحی سایت رسمی دکتر مجید سبزه پرور امکان دسترسی راحت تر و سریع تر به امکاناتی همچون: دوره های آموزشی مدیریت کیفیت،مدیریت پروژه، دوره های مالی و ارزیابی اقتصادی و… فراهم گردیده است.

دکتر مجید سبزه پرور با طراحی سایت رسمی خود امکان ارتباط مستقیم با شما عزیزان را ایجاد کرده اند.

تحویل پروژه طراحی سایت دکتر سبزه پرور


منبع: تحویل پروژه طراحی سایت دکتر سبزه پرور

تحویل پروژه طراحی سایت آزمون آیلتس،کیکا

خانه ی آیلتس البرز، کیکا به عنوان اولین و تنها برگزارکننده  آزمون واقعی آیلتس آزمایشی در استان البرز می باشد.

در تمامی آزمون های این مرکز از سوالات واقعی ILETS استفاده می گردد.شرکت در این آزمون ها این اطمینان را به شما می دهد که نمره های بدست امده در این آزمون ها دقیقا همان نمره هایی خواهد بود که در آزمون واقعی ILETS خواهید گرفت.

هدف از طراحی سایت خانه آیلتس البرز،کیکا این می باشد که امکان دسترسی هرچه بهتر و سریع تر برای ثبت نام در آزمون های آزمایشی،سوالات در مورد آزمون و… فراهم گردد.تحویل پروژه طراحی سایت آزمون آیلتس،کیکا


منبع: تحویل پروژه طراحی سایت آزمون آیلتس،کیکا

تحویل پروژه طراحی سایت رستوران روما

رستوران روما در سال 1385 در شهرکرج(گوهردشت) با عنایت حضرت حق و عنایت دوستان، با هدف بهترین بودن وبا منویی متنوع و کامل از غذاهای ایرانی و فرنگی با مدیریت آقای طارانی  شروع به فعالیت نموده است که مورد لطف بسیار میهمانان گرامی قرارگرفته است هدف از طراحی سایت رستوران روما ، ارائه خدمات همراه با بالاترین سطح کیفیت به عزیزان بوده است.


منبع:تحویل پروژه طراحی سایت رستوران روما