آموزش طراحی سایت پورتفولیو

بعد از آشنایی با مفهوم طراحی سایت پورتفولیو در می یابید که شیوه طراحی وب سایت پورتفولیو می تواند کاملا اختصاصی باشد و برای کسانی که یک سرویس یا خدمت را به صورت دورکاری انجام میدهند و یا از طریق طراحی یکوبسایت سعی دارند فروش اینترنتی خود را افزایش دهند اهمیت زیادی دارد.
طراحی سایت پورتفولیو تنها طراحی یک سایت نیست! بلکه ایجاد یک برند برای یک فروش بهتر است. پورتفولیو به شکل های مختلفی وجود دارد. معمولا پورتفولیو به صورت فیزیکی و در قالب آلبوم نیز به مشتریان ارائه میشود. درطراحی سایت پورتفولیو مسیر معرفی نمونه کارها ساده تر است و می توانید جزییات بیشتری را به مشتریان خود نمایش دهید. آموزش طراحی وب سایت پورتفولیو به شما در ساخت نمونه کار بهتر کمک می کند.

آموزش طراحی سایت پورتفولیو

روش طراحی سایت پورتفولیو  

بعد از طراحی یک وب سایت واکنشگرا و به کارگیری تمام مواردی که در طراحی سایت های رایج بدان توجه می کنید، لازم است به مراحل طراحی وب سایت پروتفولیو توجه کنید:
محتوای پورتفولیو را مشخص کنید
مسلما هر کمپانی و یا طراح نمونه کارهای زیادی دارد که در طول سالیان مختلف و با کسب تجربه های زیاد انجام داده است. به عنوان مثال برای پورتفولیو یک شرکت طراحی سایت، نمی توان تک تک نمونه کارها را در پورتفولیو درج کرد. بنابراین در این مواقع باید بهترین کارهای طراحی سایت را گلچین کرد. پروژه هایی را در بخش پورتفولیو بگنجانید که بهترین و موفق ترین نمونه کار شما بوده اند. مثلا برای پورتفولیو طراحی سایت می توانید سایت هایی را عنوان کنید که از رتبه های بالاتر و بهتری نسبت به سایر رقبا برخوردار هستند.
خلاقیت را در طراحی پورتفولیو به کار ببرید
معمولا طراحی سایت پورتفولیو اهمیت زیادی دارد؛ چرا که یک رزومه آنلاین برای هر فرد به شما می آید. سعی کنید قالب سایت های قدیمی در طراحی وب سایت پورتفولیو را به کار نبرید و به جای آن یک طرح جدید را برای ساخت پورتفولیو اجرا کنید که خلاقیت شما با آن آمیخته شده باشد.


منبع: آموزش طراحی سایت پورتفولیو



طراحی سایت   طراحی وب سایت   طراحی وبسایت   طراحی وب  طراحی سایت نوتریکا


آموزش طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت   طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی  طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت اختصاصی  طراحی وب سایت ریسپانسیو  طراحی وب سایت داینامیک  طراحی وب سایت استاتیک

طراحی وب سایت پزشکی  طراحی وب سایت رستوران  طراحی وب سایت آموزشگاه طراحی وب سایت املاک  طراحی وب سایت تفریحی

طراحی وب سایت دانلود طراحی وب سایت خبری  سئو  طراحی اپلیکیشن اندروید  طراحی پورتال  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.