طراحی سایت شخصی

وب سایت شخصی شامل صفحات متعدد اینترنتی می باشد که ابزاری برای نمایش تجربه و پایه علمی شما به کاربران می باشد. از آن جایی که امروزه اینترنت بهترین وسیله برای معرفی تجربه و تخصص افراد به بازدیدکنندگان و مشتریان خدمات می باشد، طراحی سایت شخصی بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار و مهارت شما می باشد. این که شما از دیدگاه موتور های جست وجو مختلف فردی حرفه ای باشید با طراحی وب سایت آغاز میشود. تنها کافی است با جزییات طراحی وب سایت شخصی ، هزینه ها، امکانات و اهداف راه اندازی این طراحی سایت آشنا شوید.
طراحی وب سایت شخصی به منزله طراحی صفحات یا وب پیج به صورت کاملا اختصاصی برای هر فرد با هر حرفه ای می باشد. طراحی سایت شخصی از ضروریات هر فرد می باشد. ارسال رزومه و تجربیات کاری با تاسیس یک وب سایت بلا استفاده میشود و بنابراین طراحی وب سایت شخصی از ضروریات کسب و کار شخصی می باشد. ای بسا طراحی سایت های دیگری با مضامین متفاوت از طراحی وب سایت شخصی آغاز شده باشد.
یکی از مهم ترین دلایل برای تاسیس و طراحی وب سایت شخصی نمایش نمونه کار های فردی، تجریبات و کارهایی است که هر فرد در طول سنوات کاری خود انجام داده است. پس از آن طراحی وب سایت ارتباط هر فروشنده یا خدمتگذار را با مشتری ساده تر می کند. برای این که به صورت واقعی و بهتر میان مردم شناخته شوید، ابتدا از راه مجازی وارد شوید و با طراحی سایت شخصی به کار خود رونق دهید

  کاربردهای طراحی سایت شخصی

پیش از طراحی وب سایت شخصی راه اندازی وبلاگ، صفحه های شخصی در شبکه های اجتماعی و ارتباطات از طریق ایمیل رایج بود. اما مدتی است که با طراحی وب سایت می توان این ارتباط را گسترده تر کرد. طراحی سایتشخصی کاربردهای زیاد دارد. از جمله :
• اشخاص حقیقی و حقوقی
• معرفی مشاغل شخصی و غیردولتی
• وب سایت مدرسین، استادان
• عرضه موضوعات دانشگاهی
• وب سایت دانشجویان، دانش آموزان و…

موارد طراحی سایت شخصی



اهداف طراحی سایت شخصی

برای هر فرد اهداف مختلف جهت طراحی وب سایت وجود دارد. مهم ترین هدف عرضه فعالیت هر فرد می باشد. بد نیست بدانید که گوگل از تمام فعالیت ها و اطلاعاتی که تا به حال به واسطه این موتور جست وجو داشته اید پروفایل کاربری تهیه کرده است. با طراحی وب سایت شخصی به سادگی می توان این پروفایل را تکمیل کرد. بعد از طراحی سایت اگر هر فردی نام شما را در گوگل سرچ کند، در صورتی که طراحی سایت شخصی و بهینه سازی آن به خوبی صورت گرفته باشد وب سایت شما نمایش داده میشود.


اهمیت استفاده از طراحی سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی در واقع درگاهی برای عرضه علایق ، مهارت ها، احساسات و اخبار مربوط به یک فرد و جامعه همراه آن است. پشت هر نوع طراحی سایت شخصی هدف مشخصی نهفته است و بنابراین برای طراحیاین سایت اهداف مختلف را در نظر میگیرند. برخی از اهداف طراحی سایت شخصی عبارتند از:
• کنترل و عرضه برند و نام تجاری فردی با طراحی سایت شخصی
با طراحی وب سایت شخصی می توانید تمام عناصر دلخواه خود را شامل متن، قالب مطالب و عکس ها را به هر شیوه ای که دلخواه شما می باشد عرضه کنید. برخلاف شبکه های اجتماعی اینستاگرام یا شبکه های تجاری تر نظیر توییتر که محدودیت های خاصی برای هر فرد در نظر گرفته شده است می توانید با طراحی وب سایت شخصی تمام علایق خود را پیاده کنید.
• ساخت پورتفولیو ثابت با طراحی سایت شخصی
تجربه نشان داده است که افراد مختلف و کاربران تشخیص و ارزیابی بهتری با استفاده از عکس ها و نمودار ها دارند تا مطالعه یا شنیدن مکرر مطالبی که معمولا برای هر فرد تکراری به نظر می رسد. پورتفولیو یک مجموعه برای نمایش سلسله مراتب در هر امری می باشد. طراحی سایت شخصی به خودی خود به منزله طراحی پورتفولیو می باشد که کاملا منعطف و قابل تغییر است.
• هدایت مستقیم کاربران با طراحی وب سایت شخصی
تنها کافی است یک برند یا یک صفحه خاص در شبکه های اجتماعی شهرت مناسب و کافی را پیدا کند تا افراد سودجو به سواستفاده از آن بپردازند. اگر وب سایت خاص و ثابتی برای یک نام یا برند خاص وجود داشته باشد برای کاربر تعیین کننده تر است. یک سایت می تواند راهنمای خوبی برای هدایت کاربران به سمت شبکه های اجتماعی باشد. شاید به همین دلیل است که توصیه میشود ابتدا طراحی وب سایت شخصی را انجام دهید و بعد از طراحی سایت به فعالیت در شبکه های اجتماعی بپردازید.
• انعطاف بیشتر با طراحی وب سایت شخصی
طراحی سایت به کارهای شخصی شما انعطاف می دهد.اگر سایت شخصی خود را افتتاح کنید دیگر نیازی به ارسال نمونه کار به افراد مختلف ندارید و چارچوب خاصی برای فعالیت شما وجود نخواهد داشت. به سادگی می توانید محتوا دلخواه خود را به اشتراک بگذارید و هر زمان به ویرایش و به روزرسانی آن بپردازید.
• کسب مهارت شخصی با طراحی وب سایت شخصی
فعالیت در صفحات مختلف اینترنتی با طراحی سایت شخصی مهارت ارزشمندی است که تجربه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد و بدون شک در هیچ جایی نمی توانید به صورت مستقیم آن ها را بیاموزید.

امکانات کلیدی طراحی سایت شخصی

چرا طراحی سایت شخصی

یک وبسایت باعث می شود شخصیتتان بدرخشد. یک تاجر حرفه ای می داند که ارتباط داشتن با مشتریهایش چقدر اهمیت دارد. چه در وبسایت شخصی راجع به تجاربتان، سرگرمیهایتان و یا نوع زندگیتان صحبت کنید در هرصورت نوعی ارتباط برقرار کردن با مخاطبین شما است که نشان می دهد شخصی حقیقی هستید. یک هنرمند نیز -برای مثال خواننده- از این طریق می تواند طرفداران بیشتری جذب کند. بهترین وب سایت شخصی، با معناترین لوگو، تگ لاین، خدمات و اطلاعات را داشته باشد. تگ لاین یا بخش توضیحات باید مختصر و مفید باشد؛ مشخص کند چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. وب سایت شخصی همانطور که از اسمش پیدا است باید مربوط به شخص شما باشد نه کپی از شخص یا سایت دیگر. طرح گرافیکی، رنگ بندی، محتوا و دسته بندی منوی شما باید مانند شما خاص باشد. به عبارتی همه چیز وب سایت شخصی باید با روحیات شما مطابقت داشته باشد و نمایانگر زمینه کاری و فعالیتتان باشد. ما بر اساس نیاز شما و با توجه به ویژگی ها، شخصیت و سلایق شما وب سایت شخصی برایتان طراحی می کنیم.
طراحی سایت شخصی به گونه ای است که در آن می توان تبلیغات، مقالات یا اخبار، اطلاعات تماس شما و غیره را درج کرد. شما همچنین می توانید شبکه های اجتماعی را که در آن فعالیت دارید، در وب سایت شخصی خود به نمایش بگذارید، بخشی برای معرفی خود داشته باشید، در قسمت وبلاگ سایت دست نوشته های خود را منتشر کنید و در آلبوم تصاویر عکسهایتان را به اشتراک بگذارید. اگر تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده که ایده هایتان را در معرض دید جهان بگذارید، بهترین راه ایجاد وب سایت شخصی است.

در هر وب سایت شخصی المان یا عناصر متداولی درج میشود. از جمله :
• معرفی مختصر از شرح حال و زندگی : بهتر است که در وب سایت شخصی حتما معرفی مختصری از خودتان، رشته تحصیلی ، مهارت ها و اهداف خود درج کنید. البته دقت کنید که طراحی وب سایت شخصی به منزله دفترچه خاطرات جهت ثبت لحظات زندگی شما نیست! بهتر است برای تنظیم این بخش طراحی سایت شخصیخود را به متخصصان بسپارید.
• نمونه کارها : نمونه کار هر فرد در قالب یک پورتفولیو درج میشود. اگر حرفه شما در یک شاخه خاص متمرکز شده است لازم است که با طراحی وب سایت شخصی خود یگ گالری را نیز تهیه کنید که گویای حیطه فعالیت های شما باشد.
• درج تمام راه های ارتباطی : محل کار شما، شماره موبایل و هر راه ارتباطی که تماس با شما را امکان پذیر می کند می تواند راه ارتباطی مناسب باشد.

پلتفرم های طراحی سایت شخصی

برای طراحی وب سایت شخصی تنوع زیادی وجود دارد و با توجه به این که خواسته تمام افراد یکسان نیست می توانید سفارش برنامه ریزی را به دلخواه خود ثبت کنید.

طراحی سایت شخصی اختصاصی

وب سایت شخصی تقریبا وب سایتی اختصاصی است؛ اما پلتفرم و قالب هایی که برای این شیوه از طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرد کاملا نسبی است و بسته به موقعیت مشتری متفاوت است. اگر قصد دارید در آینده بهطراحی سایت شخصی خود امکانات بیشتری را اضافه کنید پیشنهاد می کنیم طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنید؛ واگرنه هر بار باید قالب یا سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت عوض شود.

هزینه طراحی سایت شخصی

هزینه های طراحی سایت کاملا نسبی هستند و بسته به امکانات مورد انتظار کاربر متفاوت می باشند. دو پارامتر در تخمین هزینه های طراحی سایت شخصی در نظر گرفته میشود:
• نرم افزار مدیریت محتوا : این نرم افزار می تواند به صورت آماده نظیر وردپرس و جوملا باشد یا این که به صورت اختصاصی برای کنترل پنل سایت طراحی شود.
• قالب و ماژول ها : به صورت کلی قالب های زیادی برای طراحی سایت شخصی پیشنهاد داده میشود؛ اما از آن جایی که افراد به خاص بودن برند تمایل دارند؛ طراحی قالب اختصاصی نیز در هزینه ها موثر است.

منبع: طراحی سایت شخصی




طراحی سایت   طراحی وب سایت   طراحی وبسایت   طراحی وب  طراحی سایت نوتریکا


آموزش طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت   طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی  طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت اختصاصی  طراحی وب سایت ریسپانسیو  طراحی وب سایت داینامیک  طراحی وب سایت استاتیک

طراحی وب سایت پزشکی  طراحی وب سایت رستوران  طراحی وب سایت آموزشگاه طراحی وب سایت املاک  طراحی وب سایت تفریحی

طراحی وب سایت دانلود طراحی وب سایت خبری  سئو  طراحی اپلیکیشن اندروید  طراحی پورتال  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.