بخش های موثر در سئو حین طراحی سایت

بعد از آشنایی با مفهوم سئو در طراحی سایت ، سوالی که برای افراد مختلف در این زمینه به وجود می آید این است که کدام بخش های سایت تاثیر مستقیم بر سئو دارند. بنابراین ، آشنایی بابخش های موثر در سئو حین طراحی سایت ، مهم است. این بخش ها را به صورت یک لیست در ادامه می خوانید.

چه بخش هایی در طراحی سایت روی سئو تاثیر می گذارد؟
به طور کلی باید گفت که همه ی سایت شما ، در شکل گیری یک رتبه در موتور های جست وجو موثر اند. اما مسلما یک سری از بخش ها مهم تر از سایرین هستند. به این بخش ها در طراحی سایت باید توجه ویژه ای شود.
دسترسی به برگه های مهمبخش های موثر در سئو حین طراحی سایت

  

وقتی که یک سایت برگه های نامنظمی نداشته باشد ، یا به کلا اصلا برگه نداشته باشد ، قابل ایندکس شدن برای موتورهای جست وجو نیست. پس دقت داشته باشید که فایل هایی نظیر فایل robots.txt در قالبی که برای سایت طراحی کردید ، برگه هایی از سایت را بلاک نکرده باشد.
عدم دسترسی به برخی از برگه ها
در مقابل دسترسی به برگه های مهم ، برخی از برگه ها هستند که وجود آن ها در سایت ضروری است ، اما نباید ایندکس شوند. مثلا وقتی طراحی سایت تمام شد و سایت را برای نمایش در موتورهای جست وجو آماده کردید ، ممکن است برگه هایی هنوز در دست ساخت باشند یا کارهایی به صورت جزیی نیمه تمام مانده باشد. بنابراین بهتر است که این برگه ها از دید موتور جست وجو پنهان شوند. با استفاده از فایل robots.txt ، این برگه ها را بلاک کنید تا به عنوان یک طراح سایت ، تمام موارد مربوط به سئو را انجام داده باشید.
ریدایرکت
ریدایرکت یکی از مهم ترین موارد در طراحی سایت است. این کار سبب میشود که در صورت نبود یک برگه ی خاص یا نتیجه ی دلخواه کاربر ، کاربر به شیوه های مختلف به بخش های دیگر هدایت شود. ریدایرکت 301 و 404 از مهم ترین آن ها هستند. منبع: بخش های موثر در سئو حین طراحی سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.