طراحی سایت شرکتی

یکی از پرطرفدارترین انواع طراحی سایت در میان کاربران سایت های تجاری یا شرکتی هستند که با هدف رونق کسب وکار در فضای مجازی تولید و توسعه می یابند. قبل از سفارش طراحی سایت شرکتی لازم است اطلاعات مختصری درارتباط با تعریف این نوع طراحی سایت، هدف از طراحی وب سایت شرکتی، امکانات و هزینه های آن آشنا شوید.
امروزه وب سایت اولین و بیشترین تاثیر را روی ذهن کاربر برای سرمایه گذاری، استفاده از خدمات و سفارش محصولات را میزند. وب سایت های شرکتی بهترین ابزار برای معرفی یک ارگان، سازمان؛ موسسه و شرکت های بزرگ و کوچک دولتی یا خصوصی می باشد. اگر قبلا استفاده از وب سایت برای یک ارگان تنها جنبه ظاهری و حفظ شان کار را داشت، امروزه طراحی سایت از اهمیت بالاتری برخوردار است و شاید درصد بالایی از مشتریان با جست وجو در اینترنت خدمات شما را ردیابی می کنند. طراحی وب سایت برای یک شرکت به منزله تولید کاتالوگ یا معرفی نامه آنلاین می باشد.به زبان ساده تر وب سایت شرکتی طراحی سایتی کاملا برنامه ریزی شده است که می تواند معرف محصولات، خدمت ، کارکنان و هویت یک شرکت باشد. انواع طراحی سایت های شرکتی و امکانات آن ها و البته تاثیر و میزان موفقیتی که برای یک سازمان به همراه خواهند داشت کاملا نسبی می باشد و هزینه های که شما برای طراحی سایت شرکتی صرف می کنید تعیین کننده است


  موارد طراحی سایت شرکتی


کاربردهای طراحی سایت شرکتی

برای طراحی سایت های تجاری و شرکتی کاربردهای متفاوتی وجود دارد. مهم ترین استفاده ای که می توانید از این شیوه طراحی سایت داشته باشید عبارتند از:
• نمایش نمونه کار ها، محصولات، خدمات و…
• معرفی کارشناسان و کادر پیشرفته و مجرب کاری
• معرفی موفقیت ها و امتیازات کسب شده به همراه سابقه کاری
• ایجاد درگاه پرداخت و تسهیل فرآیند سفارش برای مشتریان
• معرفی زمینه کاری و فعالیت های اصلی شرکت
• ثبت آخرین اخبار مربوط به فعالیت ها و پروژه ها

اهداف طراحی سایت شرکتی

دو هدف اصلی برای طراحی سایت شرکتی وجود دارد که عبارتند از:
• تحول در کسب وکار : با تغییر شیوه های کسب درآمد و حرکت به سوی دیجیتالی شدن طراحی وب سایت شرکتی تحولی در کسب وکار شرکت ها و سازمان های مختلف خواهد بود.
• معرفی سایت و بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی : هر سازمان یا شرکت می تواند از طریق همین سایت ها شناخته شود و به صورت ساده ترو سریع تر کسب درآمد کند

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی باید به نوعی باشد که کاربران یا مشتریان را از آخرین محصولات یا اخبار شرکت آگاه کند. پس یک طراح سایت می تواند بروشور یا کاتالوگ محصولات را در سایت درج کند. به روز کردن اطلاعات از طریق اینترنت بسیار ساده تر از راههای سنتی دیگر است. شما می توانید جدیدترین محصولتان را در سایت شرکت معرفی کنید یا رخدادهای آینده، جوایز کسب شده شرکت و یا هر خدمات جدید را به مشتریان و کاربران اطلاع دهید. برخلاف تبلیغات چاپی که زود منقضی می شود، وب سایت شرکتی می تواند اطلاعات و اخبار جدید را برای کاربران فراهم کند.
با ساخت سایت شرکتی امکان گسترده شدن بازار کار شما افزایش می یابد. حتی می توانید فروش آنلاین داشته باشید. همانطور که می دانید کسب درآمد از طریق اینترنت می تواند محصولات و خدمات شرکتتان را در معرض جهان و بین الملل قرار دهد، پس با طراحی سایت شرکتی کسب و کارتان را رونق دهید.
فراهم کردن اطلاعات برای مشتریان چه از طریق تلفن و یا قرار حضوری کاری زمان بر است. با داشتن کاتالوک آنلاین می توانید میزان زیادی از اطلاعات را در دسترس آنها قرار دهید. پس طراحی سایت شرکتی باعث صرفه جویی در وقت می شود. با ساخت سایت شاید بتوان کار کارمندان خود را کمی راحت سازید. بخشی با عنوان پرسش و پاسخ در سایت بزنید یا بیشترین سوالهایی که برای مشتریان پیش می آید را به همراه پاسخ آن در سایت درج کنید. با این راه کارمندان شرکت وقت کمتری را صرف پاسخ دادن به سوالات رایج مشتریان می کنند. با درج مقالات به روز درباره شرکت و یا محصولات، مشتریانتان را نیز به روز نگه دارید.
هر نوع تجارتی داشته باشید می توانید نمونه کار، گالری عکس و رزومه شرکت را در سایت خود درج کنید. با ساخت سایت حرفه ای می توانید به همه نشان دهید که چه تجارت خاصی دارید و تفاوت کار خود را به دنیا عرضه کنید.

اهمیت استفاده از طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی اهمیت بالایی برای مدیریت یک سایت یا ارگان خواهد داشت.این طراحی ویژگی های زیاد دارد که قبلا بدان اشاره شده است. در طراحی سایت شرکتی با استفاده از گرافیک ساده و جذاب به معرفی تمام خدمات جهت برند سازی در فضای مجازی میپردازیم. بنابراین برخی از اهمیت های طراحی سایت شرکتی عبارتند از:
• کسب اعتبار با طراحی سایت شرکتی 

طراحی های العام بخش و موثر برای شرکت ها می تواند اولین و موثر ترین گام برای کسب اعتبار شرکت های تازه کار و نوپا باشد. شرکت هایی که از بدو فعالیت خود به طراحی سایت شرکتی توجه دارند در کار خود موفق تر هستند و بهتر است برند سازی را از همان ابتدای کار انجام داد.

• کاهش هزینه های مصرفی با طراحی سایت شرکتی
اگرچه هزینه های طراحی سایت های شرکتی متفاوت خواهند بود و نمی توان مقدار ثابتی را برای همه سایت ها در نظر گرفت؛ اما کاربرد و کاهش هزینه ها را می توان با مقایسه میزان درآمد از طراحی آن سایت و هزینه هایی که تنها یک بار برای طراحی سایت صرف شده را ارزیابی کرد. معمولا با استفاده از طراحی سایت شرکتی مراجعات کمتر میشود، نیازهای متداول به بازاریابی کمتر خواهد شد و با بازاریابی اینترنتی می توان هزینه های کمتری را برای تبلیغات رایج صرف کرد. طراحی سایت شرکتی مسلما از تبلیغات مداوم در روزنامه ها و یا تبلیغات تلویزیونی به صرفه تر خواهد شد.
• دسترسی ساده تر مشتریان و کاربران
یک سایت می تواند خیلی بیشتر از یک شماره تماس برای تبادل اطلاعات با مشتریان و سرمایه گذاران کاربرد داشته باشد.
• بهبود خدمت رسانی مشتریان
بخش کاربردی دیگر در طراحی سایت شرکتی شیوه خدمت گذاری است که به صورت آنلاین ارائه میشود و برای مشتری کم هزینه تر از رفت و آمد مکرر است.

اطلاعات مورد نیاز طراحی سایت شرکتی

امروزه یکی از مهمترین راهها برای ایجاد فرصت و کسب درآمد شرکتها، طراحی سایت شرکتی است. با پیشرفت تکنولوژی، استفاده مشتریان از اینترنت روز به روز افزایش می یابد. حتی یک شرکت کوچک هم می تواند با طراحی سایت شرکتی اعتبار خوبی کسب کند. اگر برای شرکت خود سایتی معمولی دارید، باید به فکر یک وبسایت حرفه ای باشید، زیرا طراحی سایت حرفه ای مشتریان بیشتری را جذب می کند و سبب می گردد تا با اشتیاق به دنبال محصولات شرکت یا خدمات آن در سایت بگردند

در طراحی سایت های شرکتی امکانات متداول و کلیدی زیر همواره وجود دارد؛ بخش های دیگری را نیز می توان به دلخواه و به صورت سفارشی به طراحی سایت های شرکتی افزود. از جمله:

• طراحی سایت ریسپانسیو : طراحی ریسپانسیو مهم ترین بخش در طراحی سایت های شرکتی می باشد و به این شرکت ها امکان توسعه و گسترش را در هر شرایطی می دهد.
• سرعت بارگذاری بالا، بدون باگ : سرعت بارگذاری سایت های شرکتی باید کمتر از 5 ثانیه باشد. هرچه قدر این ثانیه ها کمتر باشند و مشکلات تکنیکی در طراحی سایت پایین تر باشد اعتبار و آبروی شرکت حفظ شده است.
• فعالیت در شبکه های اجتماعی : آیکن شبکه های اجتماعی در طراحی سایت های شرکتی از بدیهیات می باشد.
• لندینگ پیج منعطف : لندینگ پیج راهنمای موثری برای کاربران در گردش میان بخش های مختلف طراحی سایت های شرکتی میباشند .
• خوانایی تکست یا متون : تمام محتوای سایت های شرکتی باید بدون ابهام و با رعایت اصول تایپوگرافی درطراحی سایت شرکتی درج شوند.
• نمونه کار : این بخش مهم ترین قسمت در طراحی وب سایت های شرکتی می باشد.
• بخش “از زبان مشتریان ” : از زبان مشتریان کلیدی ترین قسمت برای جلب اعتماد افرادی است که بازدید از طراحی وب سایت شرکتی را جهت انجام امور خود برگزیدند

امکانات کلیدی طراحی سایت شرکتی

ایده پردازی: مهم ترین مرحله در طراحی انواع سایت ها ایده پردازی می باشد.
• انتخاب پلتفرم و طراحی پنل مناسب: در این مرحله از پلتفرم های مختلف نظیر وردپرس برای طراحی سایت شرکتی استفاده میشود و یا این که در طراحی سایت معمولا طراحی جداگانه ای برای پانل در نظر گرفته میشود.
• معرفی برند و نشان : انیمیشن، هدر های مشخص و کاربردی، لوگوهای اختصاصی و معرفی وب سایت از طریق تبلیغات جانبی می تواند اولین گام در طراحی سایت شرکتی و معرفی آن به سایرین باشد.
• انتخاب قالب: قالب ها معمولا به صورت جداگانه و اختصاصی طراحی میشوند و یا طراحی سایت اختصاصی برای کاربر انجام میشود.
• تنظیم واکنشگرایی سایت: این بخش مهم ترین قسمت در طراحی سایت شرکتی می باشد.
• تست و اعلام نتایج نهایی: معمولا بعد از طراحی سایت باید نتیجه را ارزیابی کرد و آن را تست کرد. برای تست نتایج از ابزارهای مختلف گوگل استفاده میشود و یا سایت را در لوکال هاست و نمایش آنلاین با استفاده از دامین های دیگر امتحان می کنند

مراحل طراحی سایت شرکتی

پلتفرم های طراحی سایت شرکتی

برای طراحی وب سایت های شرکتی پیشنهاد می کنیم که از پلتفرم های بهینه گوگل استفاده کنید تا بتوانید در مدت زمان کمی نتایج بهتری را مشاهده کنید. وردپرس یکی از بهترین پلتفرم های بهینه شده برای طراحی سایت های شرکتی می باشد که استفاده از آن کم هزینه تر خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی

در طراحی اختصاصی وب سایت شرکتی آخرین متد روز با پیاده سازی سئو و رعایت موارد مختلف در بهینه سازی سایت اجرا میشود. در طراحی اختصاصی ایده پردازی کاملا اختصاصی و مخصوص سایت شما خواهد بود و سعی میشود تنها خلاقیت کارشناسان در طراحی سایت دخالت داشته باشد.

هزینه طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی بسته به خدماتی که به عنوان امکانات کلیدی سایت قرار است به طراحی افزوده شود متغیر است. تعداد صفحات و منو وب سایت، طراحی اختصاصی یا عمومی وب سایت، فرم ها و فروشگاه هایی که احیانا در کنار طراحی وب سایت شرکتی قرار میگیرند، ویرایشگر و ادیتور متنی در سایت، طراحی ظاهری سایت و المان هایی که با مشاوره کارشناسان به صورت جزئی بررسی میشوند، آپدیت و پشتیبانی از سایت و حتی مدیریت سایت می توانند در قیمت و تعرفه های طراحی سایت موثر باشند. تنها کافی است علایق و پارامتر های مدنظر شما برای طراحی وب سایت شرکتی مورد ارزیابی قرار گیرد.


منبع: طراحی سایت شرکتی



طراحی سایت   طراحی وب سایت   طراحی وبسایت   طراحی وب  طراحی سایت نوتریکا


آموزش طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت   طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی  طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت اختصاصی  طراحی وب سایت ریسپانسیو  طراحی وب سایت داینامیک  طراحی وب سایت استاتیک

طراحی وب سایت پزشکی  طراحی وب سایت رستوران  طراحی وب سایت آموزشگاه طراحی وب سایت املاک  طراحی وب سایت تفریحی

طراحی وب سایت دانلود طراحی وب سایت خبری  سئو  طراحی اپلیکیشن اندروید  طراحی پورتال  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.