رنگ هایی که نباید در طراحی سایت به کار ببرید

امروزه مقوله طراحی سایت به یکی از ضروریات دنیای مجازی تبدیل شده است و تقریبا همه افرادی که اوقات خود را در فضای اینترنت صرف می کنند، با اصول طراحی سایت به صورت ابتدایی آشنایی دارند. این آشنایی کافی است تا متوجه شوید انتخاب رنگ های هماهنگ در طراحی سایت چه قدر می تواند موثر باشد و اساسا رنگ ها نقش حیاتی و ارزش گذاری را در کیفیت یک سایت ایفا می کنند.
برای این که طراحی سایت حرفه ای را پیش بگیرید، آشنایی با بیشتر تئوری رنگ ها در طراحی سایت به شما کمک می کند. در این میان استفاده از برخی رنگ ها در طراحی وب سایت ممنوع شده است و به آن ها رنگ های ممنوعه گفته میشود. با رنگ هایی که نباید در طراحی سایت به کار برده شوند در ادامه آشنا خواهید شد.

رنگ هایی که نباید در طراحی سایت به کار ببرید

  معرفی رنگ هایی که نباید در طراحی سایت به کار ببرید

مشکی خالص
رنگ مشکی خالص در HTML با کد #000000 در دسترس است. مشکی خالص رنگ متونی است که معمولا در طراحی سایت استفاده میشود. اما حقیقت این است که استفاده از مشکی خالص در طراحی سایت غیرطبیعی است. مشکی خالص تمام نورها را به خود جذب می کند. این پدیده در طراحی سایت نیز وجود دارد و تاریکی فضای سایت با استفاده از مشکی خالص ایجاد میشود. در طبیعت رنگ ها به صورت ترکیبی استفاده میشوند. مشکی نیز بهتر است با ترکیب های متفاوت استفاده شود.
شاید علت عدم استفاده از مشکی با روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت رابطه داشته باشد. راهکار ساده برای ترکیب کردن مشکی، افزایش کد رنگ و استفاده از کدهای بالاتر مثل #111111 است که بیشتر به طوسی تمایل دارد.
سفید مطلق
سفید مطلق نیز در طراحی سایت روح را میگیرد و حالت یکنواختی ایجاد می کند. سفید معمولا ترکیب نمیشود و تغلیظ برای این رنگ انجام نمیشود. اما می توان آن را به واسطه استفاده همزمان از رنگ های دیگر شاداب تر کرد


منبع: رنگ هایی که نباید در طراحی سایت به کار ببرید



طراحی سایت   طراحی وب سایت   طراحی وبسایت   طراحی وب  طراحی سایت نوتریکا


آموزش طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت   طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی  طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت اختصاصی  طراحی وب سایت ریسپانسیو  طراحی وب سایت داینامیک  طراحی وب سایت استاتیک

طراحی وب سایت پزشکی  طراحی وب سایت رستوران  طراحی وب سایت آموزشگاه طراحی وب سایت املاک  طراحی وب سایت تفریحی

طراحی وب سایت دانلود طراحی وب سایت خبری  سئو  طراحی اپلیکیشن اندروید  طراحی پورتال  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.