به کارگیری F-Layout در طراحی سایت بخش دوم

سرتیتر سایت و ارتفاع ردیف ها در F-Layout از یکدیگر دو مبحث مرتبط با نحوه به کارگیری F-Layout در طراحی سایت بود که قبلا با آن آشنا شدید. بد نیست بدانید که تکنیک های مختلف برای استفاده از این شکل لابندی درطراحی سایت متفاوت وجود دارند و برای هر یک از طراحان یک نمونه کار خاص محسوب میشود. این که چه طور لایه بندی F را در طراحی سایت به کار گیریم، مهارتی است که با استفاده از تجریبات دیگران و تحقیقات صورت گرفته در این زمینه و البته تمرین و تکرار به دست خواهد آمد.

به کارگیری F-Layout در طراحی سایت بخش دوم

چگونه از F-Layout در طراحی سایت استفاده کنیم؟  

تکنیک دیگری که با استفاده از ابزارهای برتر طراحی سایت می توان به کار گرفت، ایجاد استثنا در هر ردیف و ستون سایت است؛ به خصوص اگر مطالب و محتوای سایت شما طولانی باشد و نیازمند ستون های بلندی باشید. استفاده از لایه بندی F در این مواقع می تواند در ایجاد 1000 تا 2000 عنصر به صورت همزمان در طراحی سایت و حدود 3000 پیکسل تاثیر داشته باشد.
فواید به کارگیری F-Layout 
مهم ترین دلیلی که برای استفاده از F-Layout مطرح میشود امکان اسکن محتوا توسط موتور های جست وجو به صورت بهینه و طبیعی می باشد. این لایه بندی در کنار در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت می تواند با توجه به رفتارهای کاربران منعطف تر عمل کند و نظر آن ها را به خود جلب کند. دلایلی که به صورت کلی برای استفاده از F-Layout در طراحی سایت شامل موارد زیر هستند:
• کاربران نیازی به خواندن تمام محتوای بلاگ یا سایت برای پیدا کردن هدف خود نیستند؛ به عبارتی کاربر می تواند حدس بزند که باید در طراحی سایت به دنبال کدام بخش باشد.
• تصاویر و سرتیتر ها با توجه به مکان مناسبی که دارند، بهتر توسط موتور های جست وجو ایندکس میشوند.


منبع: به کارگیری F-Layout در طراحی سایت بخش دوم


طراحی سایت   طراحی وب سایت   طراحی وبسایت   طراحی وب  طراحی سایت نوتریکا


آموزش طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت   طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی  طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت اختصاصی  طراحی وب سایت ریسپانسیو  طراحی وب سایت داینامیک  طراحی وب سایت استاتیک

طراحی وب سایت پزشکی  طراحی وب سایت رستوران  طراحی وب سایت آموزشگاه طراحی وب سایت املاک  طراحی وب سایت تفریحی

طراحی وب سایت دانلود طراحی وب سایت خبری  سئو  طراحی اپلیکیشن اندروید  طراحی پورتال  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.