ابزارهای برتر طراحی سایت در سال 2016 (بخش سوم)

در طراحی سایت، یکی از بخش هایی که بیشتر از سایرین ذهن طراح را به خود مشغول می کند، تایپوگرافی می باشد. اهمیت فونت در طراحی سایت آن قدر بالا هست که لازم باشد هر بار با استفاده از یک نوع تایپوگرافی، طراحی سایت را انجام داد.
در طراحی سایت کاربرمحور، اهمیت تایپوگرافی بیشتر مشخص میشود. در همین راستا در این بخش ابزارهای آنلاین و برتر طراحی سایت در سال 2016 را برای تایپوگرافی معرفی خواهیم کرد.

ابزارهای برتر طراحی سایت در سال 2016 (بخش سوم)

ابزارهای برتر طراحی سایت و تایپوگرافی در طراحی سایت  

I Love Typography
این سایت منبعی برای یافتن برترین تایپوگرافی های موجود است.بر اساس آخرین روز انتشار هر نوع تایپوگرافی، می توان جدیدترین متدها را جست وجو کرد و در طراحی سایت به کارگرفت.
Friends of Type
در این سایت، تایپوگرافی را می توانید در قالب تصاویر اسکچ جست وجو کنید. تمام نمونه کارهایی که در این سایت مشاهده می کنید، نوآوری های کاربران است که با این سایت به اشتراک گذاشته اند.
TypeKit
Adobe’s TypeKit نام کمپانی مشهور در زمینه فونت و تایپوگرافی می باشد.از این سایت می توانید برای دانلود پکیج های فونت برتر استفاده نمایید.
My Fonts
اگر طراحی سایت حرفه ای انجام می دهید و به دنبال فونت های کم یاب و البته غیررایگان هستید، My Fonts اشتراک ماهانه را برای خرید جدیدترین فونت ها در اختیار شما قرار می دهد.
Google Fonts
مرجع کامل ، شناخته شده، رایگان و کاملا منبع بازی که برای انتخاب فونت مناسب در طراحی سایت، به شما کمک خواهد کرد، Google Fonts می باشد. گوگل فونت های استانداردی را برای دانلود به نمایش می گذارد که از نظر موتورهای جست وجو نیز بهینه هستند. نحوه عملکرد این سرویس به این شکل است که از خاصیت font-face@ در css استفاده می کند.

Faces 8
این سایت یک گالری کامل برای دسترسی به جدیدترین تایپوگرافی های موجود است.
سخن آخر :
اگر به دنبال بهترین فونت ها هستید، بهتر است از فونت های گوگل که توسط سرور های خود میزبانی میشود استفاده کنید تا سرعت بارگذاری فونت در طراحی سایت، افزایش یابد.


منبع: ابزارهای برتر طراحی سایت در سال 2016 (بخش سوم)



طراحی سایت   طراحی وب سایت   طراحی وبسایت   طراحی وب  طراحی سایت نوتریکا


آموزش طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت   طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی  طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت اختصاصی  طراحی وب سایت ریسپانسیو  طراحی وب سایت داینامیک  طراحی وب سایت استاتیک

طراحی وب سایت پزشکی  طراحی وب سایت رستوران  طراحی وب سایت آموزشگاه طراحی وب سایت املاک  طراحی وب سایت تفریحی

طراحی وب سایت دانلود طراحی وب سایت خبری  سئو  طراحی اپلیکیشن اندروید  طراحی پورتال  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.