موارد مهم برای طراحی سایت – بخش دوم

همان طور که در بخش اول گفته شد، برای این که یک طراح سایت حرفه ای باشید ، باید با اصول و مطالب که به روز منتشر میشوند ، همگام باشید. با استفاده از همین اصول است که می توانید در طراحی سایت ، مطرح شوید. استانداردهای گوگل و توجه به فعالیت در شبکه های اجتماعی ، از مواردی هستند که در مقالات و بحث های داغی که در ارتباط با نواوری های این عرصه منتشر می شوند ، می توانید جست وجو کنید. در ادامه با سایر موارد ضروری برای طراحی سایت آشنا خواهید شد.

موارد مهم برای طراحی سایت – بخش دوم

  

موارد مهم برای طراحی سایت

میزان تطابق کاربران با تکنولوژی روز

با عرضه دستگاه های مختلف ، کاربران شیوه استفاده خود را از فضای مجازی تغییر میدهند. به عنوان مثال موبایل ها روز به روز تکنولوژی جدیدی را برای جست وجو در اینترنت معرفی می کنند که ممکن است سازوکار آن با نسل های گذشته تفاوت داشته باشد.
بنا براین لازم است که شما در طراحی سایت ، به دستگاه ها و تکنولوژی جست وجو آن ها ( Search) ، توجه کنید. یک نمونه بازر در این تغییرات ، عدم نیاز به دوبار کلیک در موبایل است. بنابراین سایت ها باید به گونه ای طراحیمیشد که لینک هایشان هم برای دوبار کلیک در کامپیوتر و هم برای یک بار کلیک در موبایل ، سازگاری داشتند.
جست وجو ایده های طراحی قبلی
همان طور که می دانید ، وقتی یک نفر طراحی سایت زیبا و ویژه ای را ارائه می دهد ، این طرح همه گیر میشود و بسیاری از افراد ، از نوع و استایل آن تقلید می کنند. بسیاری از سایت ها ، نمونه ی تقلید شده طراحی سایت های بزرگ و مطرح هستند. این عمل به جای خود پسندیده است ؛ اما اگر به عنوان مطرح شدن هستید ، می توانید ایده بگیرید و با تلفیق آن ها ، طراحی سایت خود را بی همتا کنید.


منبع: موارد مهم برای طراحی سایت – بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.