عوامل موثر در طراحی سایت کاربر محور – بخش دوم

در طراحی سایت کاربر محور سعی میشود که به مخاطب احترام گذاشته شود و به جای آن که آن را به تطبیق با شرایط وب سایت وادار کنیم ، از آن در جهت افزایش مخاطب و ترافیک سایت استفاده کنیم. طراحی وب سایت کاربر محور ، نیاز به استفاده از ابزارخاصی ندارد ؛ تنها باید در استفاده از عناصر مختلف در طراحی سایت ، دقت بیشتری به خرج دهید. در کنار توجه در به کارگیری مهم ترین مطالب در صفحه اصلی وب سایت ، به کارگیری عوامل موثر در طراحی سایت کاربر محور ، به شما در جهت طراحی سایت موفق تر کمک می کند.

عوامل موثر در طراحی سایت کاربر محور – بخش دوم

  

چگونه طراحی سایت کاربر محور داشته باشیم ؟

استفاده از قالب ریسپانسیو
ریسپانسیو بودن سایت ، بحثی است که در کل مباحت وب و طراحی ، مطرح است. چه برای کاربری بهتر سایت ، چه برای بهتر دیده شدن!
آن چه که ما را به سمت طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا سوق می دهد ، استفاده روز افزون کاربران از موبایل جهت جست وجو های اینترنتی است.
توجه به بخش های دیداری ( عکس ها )
به همان اندازه که بعد از طراحی سایت ، جهت بالا آوردن یک کلمه کلیدی تلاش می کنیم ، باید روی این بخش از سایت یعنی عکس ها حساسیت داشته باشیم . عکس ها به اندازه محتوا می توانند حاوی پیغام برای خواننده باشند.
ایجاد بخش تماس / همکاری با ما
بخش هایی از این قبیل ، یک راه ارتباطی برای مشتریان یا کاربران هستند. ویژگی یک سایت کاربر محور ، ایجاد راه های برقراری ارتباط با مسئولان سایت است. چیزی که سبب جلب اعتماد کاربر میشود. راه دیگر ، ایجاد بخش جدایی با ساب دامین متفاوت ، جهت ایجاد بخش پرسش و پاسخ است. به هر روشی می توان با کاربران در تعامل بود ؛ تنها نیاز است که خلاقانه عمل کنید.


منبع: عوامل موثر در طراحی سایت کاربر محور – بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.