مزایای طراحی سایت کاربر محور

سایت های کاربر محور ، مزایای مختلفی دارند. طراحی این نوع سایت ها ، از هر جهت به صرفه تر خواهد بود و برخی نتایج این سایت ها را در برند سازی ، بهتر از سایر طراحی سایت ها می دانند.
یکی از سوالاتی که قبل از طراحی سایت کاربر محور برای مشتریان به وجود می آید ، مزایا و علت انتخاب این شیوه طراحی سایت می باشد. برای آشنایی با دلایل انتخاب سایت کاربر محور و فواید آن ، شما را به مطالعه این مطلب دعوت می کنیم.

مزایای طراحی سایت کاربر محور

  

چرا از طراحی سایت کاربر محور استفاده کنیم؟

برای استفاده از این شیوه ی طراحی سایت ، دلایل مختلفی وجود دارد :
بهبود اجرای سایت
بهبود اجرای سایت از طریق کاهش خطاهای کاربری ، سادگی و سهولت در استفاده از بخش های مختلف و بهتر شدن سطح یادگیری ، انجام میشود.
بازدید بیشتر
همان طور که گفته شد ، یکی از نمونه های بارز طراحی سایت کاربر محور ، سایت هایی مثل انجمن ها هستند. اکثر جست وجو های گوگل ، با زبان غیررسمی و کلماتی انجام میشود که به صورت محاوره به کار برده میشود. بنابراین استفاده از این سایت ها ، به دلیل این که بیشتر شکل پرسش و پاسخ دارند ، خود به خود بازدید کننده بیشتری را جذب می کند. آماری که از طریق بررسی طراحی سایت های کاربر محور نسبت به سایر سایت ها به دست آمده است ، گویای همین موضوع می باشد.
کاهش هزینه ها
زمانی که طراحی سایت به این شکل انجام شود ، توسعه سایت به صورت مرتب ، توسط کاربر و بدون صرف هیچ هزینه خاصی انجام میشود. هزینه هایی که برای پشتیبانی سایت و صرفا ایجاد نقص در یک بخش پرداخت می کنید ، از این پس وجود ندارد و این کاربران هستند که برای شما اعتبار ایجاد می کنند. این شیوه از طراحی سایت به صورت رسمی از سال 2009 رواج پیدا کرده است.


منبع: مزایای طراحی سایت کاربر محور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.