خلاقیت در طراحی سایت – بخش دوم

ستفاده از طرح های اسکچ را ، شیوه ای برای طراحی خلاقانه معرفی کردیم.به جز طراحی اسکچ ، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در طراحی خلاقانه سایت در نظر داشته باشید.
چگونه خلاقانه سایت طراحی کنیم؟
استفاده از عناصر دستی
استفاده از عناصر دستی یا به عبارت دیگر ، مواردی که به صورت دستی طراحی می کنید و به صورت دیجیتالی طراحی نشده اند ، می توانند ایده خوبی برای طراحی متفاوت وب سایت ها باشند.

بهره گیری از طرح و نقش های قدیمی

خلاقیت در طراحی سایت – بخش دوم

  

نگاه به اثار کلاسیک جهان و البته طرح های قدیمی ، میتواند ایده خوبی به ذهن یک طراح جهت طراحی سایت بدهد.
استفاده درست از فونت ها
اهمیت فونت ها در طراحی سایت و نحوه انتخاب بهترین فونت برای طراحی سایت را آموزش دادیم. اگر می خواهید طراحی یکنواختی نداشته باشید و به عبارتی تفاوت را در انواع طراحی سایت که خودتان انجام می دهید ببینید، از یک فونت برای همه سایت ها استفاده نکنید. فونت های مختلف به کارگیرید و سعی کنید که در طراحی وب تنوع طلب باشید.
مبجث تایپوگرافی یک موضوع داغ در طراحی سایت می باشد. هزارات فونت به صورت رایگان در فضای وب معرفی شده است که با انتخاب وب فونت های ایمن ، می توانید طراحی خود را انحصاری کنید.
استفاده بهینه از تصاویر استوک
تصاویر استوک ، منبع مناسبی برای ایجاد لایه بندی های دلخواه و طرح های متفاوت هستند. استفاده مناسب از این تصاویر طراحی سایت را بهتر می کند؛ اما گاهی به کارگیری بیش از حد این تصاویر ، طراحی سایت را شلوغ و نامنظم می کند. بنابراین از تصاویر استوک به جا استفاده کنید.
در صورتی که می خواهید طراحی منحصر به فردی داشته باشید ، می توانید از تم های ساده و اختصاصی برای هر موضوع استفاده کنید خلاقیت در طراحی سایت – بخش دوم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.