معرفی سرویس Google’s Material Design – بخش دوم

ا بخش های اصلی این سرویس ، یعنی Material و Motion آشنا شدید و دریافتید که این دو بخش ، مجموعا به شما کمک می کنند که در طراحی سایت هر یک از عناصر به چه نحوی و در کجای سایت قرار بگیرند.
سرویس Google’s Material Design کاملا رایگان است. هر یک از این بخش ها شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسند ، اما با مطالعه بررسی هر یک از این بخش ها در معرفی سرویس Google’s Material Design ، به سادگی می توانید از این خدمات گوگل در طراحی سایت استفاده کنید.معرفی سرویس Google’s Material Design – بخش دوم

آموزش کار با سرویس Google’s Material Design

بخش های مختلف material 
به طور کلی این بخش با قسمت های استاتیک یا ثابت در طراحی سایت سرو کار دارد. بخش های ثابت سایت مثل قالب اصلی سایت عناصر مختلفی نظیر رنگ ، شکل ، استایل و حتی فونت را دارند که این بخش به آن ها میپردازد. این پارامتر ها در ادامه لیست شده اند:
• رنگ
• تایپوگرافی
• طرح بندی
رنگ در طراحی سایت
رنگ مهم ترین بخش در طراحی سایت است و تاثیر مستقیم با روان و روح کاربر دارد. رنگ سایت شما می تواند تعیین کند که یک کاربر چه موقعی از بازدید سایت شما خسته میشود و جدا از مطالب سایت ، جذب طراحی آن میشود. تمامی پارامترهای روحی هر فرد با استفاده از رنگ ها قابل توصیف می باشد. رنگ ها طبقه بندی گسترده ای دارند و تئوری رنگ ها در طراحی سایت گویا همین قضیه می باشد.
یک پالت برای طراحی وب سایت با استفاده از نمره ها یا کدهای هر رنگ به صورت استاندارد قابل استفاده می باشد. این رنگ ها ، به عنوان پایه یا فوندانسیون طراحی سایت در نظر گرفته میشوند. با جست وجوی ساده این پالت رنگ ، می توانید از آن به عنوان یک الگو مناسب جهت طراحی سایت استفاده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.