ابزارهای ضروری برای طراحی سایت

ابزارهای ضروری برای طراحی سایت

بعد از این که با تعریف طراحی وب سایت آشنا شدید ، مهم ترین موضوع ، ابزارهایی ضروری برای طراحی یک وب سایت می باشد که قطعا سوال بسیاری از کاربران مبتدی می باشد. این که درطراحی وب چه ابزاری را به کار گیریم و با استفاده از چه نرم افزارهایی به طراحی سایت مشغول شویم ، مهم ترین بخش در یادگیری طراحی سایت است و در این مقاله و مقاله بعدی ، به اختصار با آن ها آشنا خواهید شد.

معرفی ابزارهای ضروری برای طراحی سایت

مرورگر ها و ادیتور ها جهت کدنویسی ( در صورت نیاز) ، مهم ترین ابزارها در طراحی وب سایت هستند. البته بسیاری از افراد از ابزارهای دیگری نظیر فوتوشاپ نیز استفاده می کنند که این مورد بر اساس نوع کدنویسی و انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، متفاوت است.
 

 مرورگرهای مدرن
مهم ترین و بهترین مرورگر های موجود برای طراحی وب سایت عبارتند از:
Mozilla Firefox 3+
Google Chrome
Apple Safari 4+
Opera 10+
Microsoft Internet Explorer 8
در صورتی که در حال حاضر از مرورگر هایی به جز مرورگرهایی که ادامه معرفی شد استفاده می کنید ، اولین گام برای طراحی وب سایت ، تغییر مرورگر فعلی شماست.
چرا باید مرورگرهای مدرن را به کار ببریم؟
پاسخ این سوال روشن است. در صورتی که شما طراحی وب سایت خود را با HTML انجام می دهید ، HTML5 در حال حاضر نسخه جدید زبان نشانه گذاری در صفحات وب و برای طراح وب سایت است . مرورگر های قدیمی ، قادر نیستند این زبان را درک کنند و به صفحات وب تبدیل کنند.
ادیتور های متنی
فایل های HTML ، اسناد متنی با فرمت خاص هستند که برای ساخت آن ها ، از نرم افزارهای مخصوصی که برای طراحی صفحات سایت عرضه شده اند ، نظیر Dreamweaver استفاده میشود. در حقیقت سیستم عامل های مختلف ، برخی از برنامه ها را از پیش نصب شده دارند و این برنامه ها ضروری هستند.
برای آشنایی با انواع ادیتور های متنی و کاربرد آن ها در طراحی سایت ، مقاله بعدی را دنبال کنید.


منبع: ابزارهای ضروری برای طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.