معرفی بوت استرپ و کاربرد آن

معرفی بوت استرپ و کاربرد آن

در معرفی بوت استرپ باید گفت که یک چهار چوب front-end قدرتمند برای توسعه سریع و راحت وب می باشد. بر اساس قالب های طراحی HTML و CSS در بخش های تایپوگرافی، فرم ها، دکمه ها، جداول، آرشیو، منو ها، هشدار ها، زبانه ها و بسیاری از پسوند های جاوا اسکریپت می باشد.
از کاربرد های Bootstrap این است که قابلیت ایجاد طراحی سایت ریسپانسیو را می دهد.

معرفی مزایای بوت استرپ

از بزرگترین مزایای بوت استرپ این است که مجموعه ای کامل از ابزار رایگان را در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین طراحی وب انعطاف پذیر و پاسخگو (Responsive Web Design) از ویژگی های بوت استرپ می باشد.

از دیگر کاربرد های بوت استرپ

صرفه جویی در وقت
از کاربرد های Bootstrap این است که با قرار دادن طراحی قالب های آماده و انواع کلاس ها موجب می شود تا شما بتوانید در مقدار زیادی از زمان صرفه جویی کرده و تمرکزتان را روی دیگر موضوعات توسعه وب بکار بگیرید.

ویژگی Responsive بوت استرپ
با استفاده از بوت استرپ، براحتی قادر به ایجاد طراحی های Responsive خواهید شد. ویژگی های Responsive بوت استرپ موجب می شود تا وب سایت طراحی شده روی صفحه نمایش دستگاه های مختلف مطابقت داشته باشد.  

قابلیت طراحی سازگار Bootstrap
تمام کامپوننت های بوت استرپ، قالب طراحی و سبک یکسان را از طریق یک کتابخانه مرکزی به اشتراک می گذارند. بنابر این در سراسر طراحی و توسعه صفحات وب سازگار می باشند.

استفاده آسان Boostrap
کار با Bootstrap بسیار آسان است. برای هر کسی که دارای دانش ابتدایی از HTML و CSS می باشد، می تواند توسعه و طراحی وب را با بوت استرپ شروع کند.

سازگاری بوت استرپ با مرورگر ها

از دیگر ویژگی های بوت استرپ، سازگاری با تمام مرورگر های مدرن از قبیل Mozila Firefox، Google Chrome، Safari، Internet Explorer و Opera را دارا است.

قابلیت Open Source بودن Bootstrap
و بهترین بخش از ویژگی های بوت استرپ، استفاده و دانلود کاملا رایگان آن است.

مشکل Bootstrap چیست؟
استفاده از بوت استرپ سبب شده تمامی سایت ها شکل و ظاهر کاملا مشابه بهم پیدا کنند. و نیازمند این است که کمی خلاقیت بکار ببریم تا طراحی سایت متفاوتی را با بوت استرپ تجربه کنیم.


منبع: معرفی بوت استرپ و کاربرد آن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.