طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی احتمال دیده شدن شما را افزایش می دهد و علاوه بر آن شما را در موتورهای جستجو بیشتر نمایان می سازد. افراد شما را با اسمتان جستجو می کنند و وقتی می بینند که سایت شخصی دارید بیشتر مشتاق می شوند تا درموردتان جستجو کنند. وب سایت شخصی جایی است که در آن درباره فعالیت فردی خود و رزومه کاریتان می توانید صحبت کنید و به دنیا نشان دهید که به تصویر حرفه ای خود اهمیت می دهید.

طراحی سایت شخصی

  طراحی سایت شخصی

یک وبسایت باعث می شود شخصیتتان بدرخشد. یک تاجر حرفه ای می داند که ارتباط داشتن با مشتریهایش چقدر اهمیت دارد. چه در وبسایت شخصی راجع به تجاربتان، سرگرمیهایتان و یا نوع زندگیتان صحبت کنید در هرصورت نوعی ارتباط برقرار کردن با مخاطبین شما است که نشان می دهد شخصی حقیقی هستید. یک هنرمند نیز -برای مثال خواننده- از این طریق می تواند طرفداران بیشتری جذب کند. بهترین وب سایت شخصی، با معناترین لوگو، تگ لاین، خدمات و اطلاعات را داشته باشد. تگ لاین یا بخش توضیحات باید مختصر و مفید باشد؛ مشخص کند چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. وب سایت شخصی همانطور که از اسمش پیدا است باید مربوط به شخص شما باشد نه کپی از شخص یا سایت دیگر. طرح گرافیکی، رنگ بندی، محتوا و دسته بندی منوی شما باید مانند شما خاص باشد. به عبارتی همه چیز وب سایت شخصی باید با روحیات شما مطابقت داشته باشد و نمایانگر زمینه کاری و فعالیتتان باشد. ما بر اساس نیاز شما و با توجه به ویژگی ها، شخصیت و سلایق شما وب سایت شخصی برایتان طراحی می کنیم.
طراحی سایت شخصی به گونه ای است که در آن می توان تبلیغات، مقالات یا اخبار، اطلاعات تماس شما و غیره را درج کرد. شما همچنین می توانید شبکه های اجتماعی را که در آن فعالیت دارید، در وب سایت شخصی خود به نمایش بگذارید، بخشی برای معرفی خود داشته باشید، در قسمت وبلاگ سایت دست نوشته های خود را منتشر کنید و در آلبوم تصاویر عکسهایتان را به اشتراک بگذارید. اگر تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده که ایده هایتان را در معرض دید جهان بگذارید، بهترین راه ایجاد وب سایت شخصی است.


منبع: طراحی سایت شخصی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.