تحویل پروژه طراحی سایت انستیتو طراحی و چاپ مهرگان

گروه تبلیغاتی مهرگان، در سال 1385 تأسیس شد و رسماً فعالیت خود را با اخذ مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مطالعات ، تحقیقات ، مشاوره ، طراحی و اجرای امور فرهنگی و تبلیغاتی در استان البرز آغاز نمود. گروه تبلیغاتی مهرگان، در گام اول در زمینه بولتن های شهری که در شش منطقه توزیع می گردید ، آغاز به کار نمود. از سال 1389 با توجه به نیاز بازار، وارد حوزه نشریات تخصصی گردید که در ابتدا نشریه تخصصی ساختمان استان البرز که در زمینه صنعت و ساختمان ( معماری و معماری داخلی ، ساخت و ساز، ادوات، سیستم های الکترونیکی و نما) می باشد، را به چاپ رساند و در سال 1392 در زمینه نشریه دیگری، به نامنشریه پیوند، در زمینه مباحث تخصصی در رابطه با مراکزی که برای ازدواج فعالیت می کنند، آغاز به کار نمود.

در حال حاضر، مشاوره، اطلاع رسانی و تبلیغات از سویی و تولید بولتن های تخصصی از سوی دیگر، به عنوان مهمترین فعالیت های حرفه ای این گروه در دست اجرا قرار گرفته است. امید آن داریم تا با توکل بر خدا ، تکیه بر تجربیات ، تلاش روزافزون و بهره برداری از دانش و فن آوری روز در این عرصه موفق و آثار ماندگاری از خود بر جای بگذاریم.تحویل پروژه طراحی سایت انستیتو طراحی و چاپ مهرگان

  طراحی وب سایت :

ماموریت اصلی تیم طراح ، بهره گیری از آخرین اصول طراحی وب سایت و رعایت استانداردهای جهانی W3C و کاربردی، نظیر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO) و ارایه خدمات رایگان مشاوره و هدایت مشتریان پس از طراحی و پیاده سازی ، برای دستیابی به بازار گسترده کسب و کار و پیشتازی و رهبری بازار در کلاس جهانی است. ما همواره در کنار مشتریان خود خواهیم بود و با پشتیبانی و مشاوره خود آرامش و اطمینان را برای آنها به ارمغان خواهیم آورد.


منبع: تحویل پروژه طراحی سایت انستیتو طراحی و چاپ مهرگان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.