نکاتی برای سودآوری سریع سایت فروشگاهی – بخش دوم

طراحی سایت ، شامل ایده پردازی برای طراحی بخش هایی است که قرار است در آینده سوآوری یک سایت را تعیین کنند. اگر طراحی سایت های فروشگاهی را انجام می دهید، برای این که یک فروشگاه هر چه سریع تر به سوآوری برسد و جایگاه واقعی خود را پیدا کند، لازم است که به نکاتی برای موفقیت سریع تر سایت فروشگاهی، توجه داشته باشید.

نکاتی برای سودآوری سریع سایت فروشگاهی – بخش دوم

  

نکاتی موثر در بازدهی سریع سایت فروشگاهی

بهره مندی از روان شناسی رنگ ها
روان شناسی رنگ ها در طراحی سایت، مبحث گسترده ای است که پیش از این نیز به آن پرداختیم؛ برای یک وب سایت فروشگاهی، رنگ هایی که برای هر قسمت در نظرمیگیرید، مهم است. پیشنهاد میشود که طراحی سایت برای بخش هایی نظیر دکمه پرداخت، سبز رنگ باشد. این رنگ ها به کاربران اعتماد می دهند و ذهنیت آن ها را تغییر می دهند. برای بخش هایی که مربوط به معرفی محصولات است، با بهره گیری از تئوری رنگ ها در طراحی سایت، از رنگ های تیره یا سفید استفاده کنید. مثلا خاکستری با نوشته های سفید می تواند ترکیب مناسبی باشد.
گفت و گوی زنده در سایت
وجود بخش گفت وگوی زنده یا مشاوره به صورت آنلاین، در طراحی سایت بسیار موثر است. برای ایجاد بخش گفت و گوی زنده در طراحی سایت می توانید از افزونه های موجود استفاده کنید و در صورت لزوم تغییراتی را در آن ایجاد کنید. ضمنا بخش ثبت نام نیز در سایت فروشگاهی مهم است؛ در این زمینه می توانید نکاتی در طراحی فرم ثبت نام بهینه را مطالعه کنید.
طراحی صفحه FAQ 
بخش FAQ یا پرسش و پاسخ به مشتریان به گونه ای که کاربر بتواند سوالات موجود در ذهن خود را در آن ببیند و بدان پاسخ دهد، در طراحی سایت ضروری است. محتوای این بخش باید از طریق کارفرما تعیین شود؛ اما لازم است که این بخش را به صاحبان فروشگاه اینترنتی پیشنهاد دهید


منبع: نکاتی برای سودآوری سریع سایت فروشگاهی – بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.