با این که استفاده از لندینگ پیج ، یکی از عوامل موفقیت سایت های برتر بر شمرده میشود ، اما چون طراحی سایت های زیادی با استفاده از این صفحه انجام میشود ، رقابت میان سایت ها بیش از پیش شده است و بنابراین طراحییک صفحه لندینگ موفق ، تاثیر به سزایی در پیشرفت سایت ها دارد. عامل زیادی سبب ایجاد یک صفحه لندینگ موفق و مناسب میشوند و کاربران را به سمت ورود به سایت شما و فرود آمدن در آن ترغیب می کنند. برخی از این عوامل موثر در ساخت لندینگ پیج بهینه در ادامه معرفی خواهیم کرد.
ساخت یک Landing Page ، اگر با موفقیت انجام شود ، بازدیدکننده را به مشتری شما تبدیل می کند. معمولا لندینگ پیج ها حاوی پیغام های وسوسه انگیزی هستند که به واسطه آن ها ، ترافیک سایت زیاد میشود.
نمایش یک چشم انداز در لندینگ پیج
اگر قصد دارید یک محصول را در قالب لندینگ پیج معرفی نمایید ، باید یک چشم اندازه از محصول که می تواند حاوی دموی محول به صورت متحرک ، یا فایل پی دی اف توضیح یک خدمت باشد ، تهیه کنید. مهم ترین بخش در لندینگ پیج ،معرفی محصول است. فرض کنید سایت شما فروشگاهی است. در طراحی سایت و لندینگ پیج ، باید دموی یک محصول را قرار دهید و ترجیحا هر محصول را به صورت جداگانه معرفی کنید.
استفاده از قابلیت پی دی اف
اگر می خواهید فایل پی دی اف معرفی محصولاتتان را تهیه کنید و لینک کنید ، دقت داشته باشید که فایل در کمترین حجم تهیه شود و حاوی کلیدترین توضیحات مرتبط با محصول باشد. در پی دی اف محصول حین طراحی سایت ، حتما اسم سایت خود را ذکر کنید.
استفاده از قابلیت دمو
اگر از قابلیت دمو استفاده می کنید ، باید به اهمیت سرعت بارگذاری در طراحی سایت دقت کنید