چگونه طراحی سایت خود را ریسپانسیو کنیم؟


وقتی که از میان انواع قالب های سایت ، قالب مدنظر خود را انتخاب کردید ، آن قالب به هر شکلی که باشد ، بهتر است که برای کسب رتبه بهتر در گوگل ، واکنش گرا شود. ریسپانسیو شدن قالب ها ، توسط طراحان سایت صورت میگیرد و طی آن ، فایل های قالب تغییر میکند. یکی از سوالات رایجی که خیلی از کاربران در ذهن خود دارند ، این است که چگونه قالب سایت را واکنشگرایا ریسپانسیو کنیم. برای پاسخ دادن به این سوال ، این مطلب را از دست ندهید.

چگونه قالب سایت را ریسپانسیو کنیم؟

طراحی واکنشگرا سایت ، توسط طراحان سایت انجام میشود و اگر طراحی سایت شما اختصاصی نیست ، بهتر است از قالب هایی استفاده کنید که قطعا به شیوه نمایش واکنش گرا آن در توضیحات قالب ، اشاره شده باشد.

برای طراحی ریسپانسیو قالب ها ، ابزارهای مختلفی مورد نیاز است و به علاوه لازم است از دانش اندک کدنویسی نیز برخوردار باشید.

چگونه طراحی سایت خود را ریسپانسیو کنیم؟

  

ابزارهای لازم برای ریسپانسیو کردن سایت

گوگل کروم
دقت داشته باشید که هیچ مرورگری ، حتی فایرفاکس ، به اندازه گوگل کروم برای طراحی سایت و توسعه دهندگان وب مناسب نیست.
در کنار گوگل کروم ، می توانید از ابزارهای ضروری برای طراحی سایت که قبلا معرفی شد ، استفاده کنید. از میان ادیتور های متنی که قبلا گفته شد ، یکی از نسخه های رایگان و متداول را انتخاب کنید.
کدهای لازم در طراحی سایت واکنشگرا
در طراحی سایت ریسپانسیو ، در تعیین بخشی از کد ها ، استفاده از پارامترهایی به ما کمک می کند که قالب را متناسب با دستگاه تنظیم کنیم. مثلا اگر دستگاه ما موبایل است ، تعیین می کنیم که در سایز مشخصی ، یک عنصر نشان داده نشود و در عوض وقتی با کامپیوتر کار می کنیم ، این عنصر نمایش داده شود.

فریم ورک ها در طراحی ریسپانسیو

در طراحی سایت ریسپانسیو ، برای راحتی کار ، از یک سری محیط های کار یافریم ورک استفاده می کنیم. یکی از معروف ترین این فریم ورک ها در طراحی واکنش گرا ، Twitter Bootstrap می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.