طراحان وب بدنبال ویژگی های جدید برای استفاده در پروژه های خود در طول زمان هستند. حرفه ای های واقعی طرح های خود را مطابق مد روز تکمیل می کنند. امروز شما شانس رویارویی با بهترین مد در طراحی سایت را دارید و آن چیزی نیست جز یک تصویر هدر که به آن Hero Header درطراحی سایت گویند.
3 تکنیک ای در طراحی حرفه ای Hero Header در سایت
در تکنیک Hero Header همه نوشته های روی Hero Header را در وسط آن قرار ندهید. بقیه طرح بندی ها را در اطراف Header قرار دهید.
کانترست رنگ دقیق و درستی را برای Hero Header و لوگوی سایت روی آن انتخاب کنید.
هنگامی که متنی در بالای یک تصویر تمام صفحه قرار می گیرد، موجب می شود که متن کمتر چشم بیننده را جذب کند. اما خوشبختانه راهکار های زیادی وجود دارد که کانترست (تعادل رنگ) این دو را افزایش دهد.
بهیچ عنوان از تصویر پس زمینه در طراحی Hero Header در وبسایت استفاده نکنید.
ممکن است طرفدار پروپا قرص رنگ های سرزنده و شاد باشید. اما استفاده از تک رنگ ها در ترکیب Hero Header و یک متن پر مایه بسیار حائز اهمیت و جذاب می باشد.
این یک فرصت ایده آل برای تجربه آزمایش استفاده از تایپوگرافی و طرح ها می باشد.
تکنیک Hero Header در طراحی سایت، هدر بزرگ صفحه سایت است که در یک ناحیه وسیع قرار گرفته و می تواند در هر نوع وبسایتی بکار رود. تکنیک Hero Header نیازمند یک طراحی درجه یک در جهت جذب علاقه ی مراجعه کنندگان وب سایت می باشد.
استفاده از Hero Header در طراحی سایت به کاربران کمک می کند تا در وهله ی اول متوجه شوند که آیا سایت شما پاسخگوی نیاز های آن ها خواهد بود یا خیر؟
استفاده از Hero Header در طراحی، بسیار متنوع می باشد. Hero Header می تواند به صورت یک تصویر، تصویر همراه با متن، تصویر اسلایدر، تصویر ثابت و متحرک باشد.
نتیجه گیری:
طراحی Header Image یک تکنیک جدید امروزی است. اما قطعا در انتظار تقدیر های بیشتر در طول سالیان آتی برای تنوع کاربرد آن خواهد بود.
طراحی سایت استاتیک یا طراحی سیات داینامیک، بزرگ و کوچک، اهمیتی ندارد هنگامی که شما پروژه ی خود را با طراحی یک تصویر خلاق با سبک عالی که حس بیننده را جذب خود می کند، ایجاد می کنید.