از جمله مواردی که متاسفانه طراحان وب سایت در کشور ما از آن غافل می شوند، طراحی صفحه ی درباره ی ما یا درباره ی شرکت است. در بسیاری از سایت های طراحی شده می بینیم که اغلب مطالبی کسل کننده و نا مرتبط و یا ناقص در این صفحه گنجانده می شود. بسیاری از طراحان سایت و مدیران وب سایت ها تمرکز خود را بر روی فروش و معرفی محصولات و صفحات مرتبط با آن ها معطوف کرده و می پندارند که کاربران نیز به این موضوعات توجه می کنند ولی این تفکر زمانی درست است که کاربر شما به مشتری شما تبدیل شده باشد. برند ها و کمپانی های معتبر امروزه به بخش ارتباط با مشتری و ایجاد یک شناخت مناسب اهمیت بسیاری داده و در طراحی صفحه ی ارتباط با ما و درباره ما بسیار موفق عمل کرده اند و همین موضوع باعث موفقیت آن ها شده است. دلیل موفقیت این کمپانی های بزرگ این است که به دلیل توجه به ارائه ی بهترین و با کفیت ترین خدمات و محصولات، از این دو صفحه ی پر اهمیت غافل نشده اند.
مشتریان به چه چیزی اهمیت می دهند؟ هر کاربری مناسب با نیاز یا نیاز هایی که دارد به سایت شما مراجعه می کند و لازم است بهترین پاسخ را به نیاز های کاربرانتان ارائه دهید. به طور مثال کاربری به دنبال یک طراح سایت است و در این زمینه علاوه بر اینکه تمایل دارد تعدادی از نمونه کار های طراح را ببیند، به مدرک تحصیلی و تجربه ی او نیز اهمیت می د هد. که در این صورت برای یافتن بهترین پاسخ به پرسش هایی که در این خصوص در ذهن دارد به صفحه ی درباره ی ما یا درباره ی شرکت مراجعه می کند. استفاده از ادبیات مناسب بهتر است بدانیم که قرار است چه چیزی در این صفحه به مشتری ارائه دهیم؟ هدف این صفحه ارائه ی توضیحاتی گویا و بدون ابهام از فعالیت ها و خدمات عرضه کننده ی شرکت به مشتریان و هم چنین ایجاد یک حس اعتماد و اطمینان در مشتریان است. پس نوع ادبیات شما جملاتی ساده، واضح، خارج از هرگونه جزئیات اضافی و بدون ابهام است. درباره ی ما نباید شامل تبلیغات باشد در این صفحه از هرگونه جمله ی تبلیغی یا جملاتی که حس تبلیغات را به مشتری القا کند بپرهیزید. در این بخش صرفا می خواهیم شرکت و برند خود را معرفی کرده، اهداف کلی شرکت را مطرح کرده و برتری ای که نسبت به رقبا داریم بدون هیچ تبلیغاتی به مشتری بفهمانیم. صرفا آنچه لازم است در این صفحه قرار می دهیم و اجازه می دهیم مشتری با توجه به ان چیزی که از مطالب به دست آورده قضاوت کند. استفاده از تصاویر از تصاویر مناسب در این بخش غافل نشوید. از پرسنل، محیط شرکت یا کارخانه، نمایشگاه ها و همایش هایی که شرکت کرده اید، تصاویری از مدیران و … برای جلب هرچه بیشتر مشتریان استفاده کنید. معرفی مشتریان شاخص معرفی مشتریان و بیان اظهار نظراتشان در باره ی نحوه ی عملکرد شرکت به جلب اعتماد سایر کاربران کمک شایانی خواهد کرد. اگر در میان مشتریان خود برند معتبر و شاخصی دارید، از به کار گیری نام آن در این بخش غافل نشوید.